Sofie.

23/8 2012

Publicerad 2012-08-23 09:59:32 i Allmänt,

det är en helt sjuk tanke att vi om åtta veckor tar steget ut på Australiens mark. Att vi om åtta veckor har ett äventyr framför oss som vi inte har planerat överhuvudtaget förutom allt som man ansökt om och ska ha med sig. Att vi dagar, veckor, månader efter detta kommer åka hem så många erfarenheter rikare. Att vi efter denna tid i Australien växt som människor och är redo att ta tag i våra liv med allt vad det innebär. Att jag och Frida ska åka till Australien, det landet som jag alltid sagt till mig själv att jag ska återvända till, bara det är en galet sjuk tanke. Blir helt stirrig och nervös bara jag tänker på det. Tänker på allt dåligt som kan hända istället för på det bra. Dags att luta sig tillbaka och slappna av, allt kommer ordna sig. Det gör det alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela