Sofie.

Den längsta dagen på hela veckan.

Publicerad 2012-08-28 08:24:42 i Allmänt,

Finns ingen dag på hela veckan som kryper fram så som tisdagen gör. Det slår aldrig fel, den känns alltid lika lång, grå och trist. Idag är inget undantag. Jo(!) när jag skrivit klart insåg jag att idag visst är ett undantag.
 
Finns en positiv sak med idag och det är att det skall bokas boende i Sydney i eftermiddag. Det är en sjuk känsla att man ska försöka sig på att för en period flytta till Australien. Vackra, stora och soliga Australien. Trots denna gråa tisdag så är livet absolut ingenting som man ska klaga på i dagsläget.
 
Imorgon blir det myskväll hemma hos mami och sen väntar helg som innefattar matfestival och kräftskiva. jag är så otroligt lyckligt lottad som har ett helt underbart liv med fina människor omkring mig. lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela