Sofie.

tankar

Publicerad 2012-08-23 10:08:36 i Allmänt,

när jag är i australien kommer detta bli en plats där de personer som känner mig kan läsa genom raderna och på så sätt få reda på hur jag har det och hur jag mår. jag har så många fina personer i min omgivning som bara genom att titta på mig eller läsa en text jag skriver kan läsa ut hur jag mår. jag är lyckligt lottad. för lyckligt lottad är man om man saknar någon, skrattar med någon, gråter med någon, uppskattar någon, är ärlig mot någon, litar på någon och samtidigt får allt detta tillbaka till sig själv. det ska inte vara komplicerat, det bör inte vara det. jag har världens finaste familj och världens finaste vänner. dem känner mig, dem vet allt om mig, dem kan läsa mellan raderna i en text de orden som jag inte skriver ut men egentligen försöker säga. att vara lyckligt lottad är inte en självklarhet. varje dag vårdar man de relationer som betyder något, de tillfällen man får visar man sina nära och kära att man uppskattar dem.

jag uppskattar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela