Sofie.

tankeställare.

Publicerad 2012-08-02 20:38:38 i Allmänt,

idag fick jag mig en tankeställare. mina reaktioner var följande; chockad, arg, upprörd, ledsen, irriterad, glad, uppgiven. just nu känner jag mig lite nere. jag har mig själv att skylla och sånna saker är jättebra att få veta men det tar i hjärtat också. bara att ta in det och gå vidare, annars blir det aldrig bättre.

Samtidigt så har jag gjort något så underbart bra idag. Jag tog mig runt burma ett helt varv utan att stanna. jag är stoltaste bruden i stan måste jag erkänna. tror kanske jag är gladare över det imorgon då jag kanske gått utanför det som hände tidigare idag. blir en personlig pers imorgon.. meeen what does not kill you makes you stronger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela