Sofie.

tre av mina närmaste

Publicerad 2012-08-23 10:40:04 i Allmänt,

tre av mina närmaste har senaste veckorna ifrågasatt ett val som jag gjort i livet. Frågan som dem alla tre ställt på exakt samma sätt är; är det verkligen så smart då Sofie?

svaret på frågan är; nej, det är fullkomligt idiotiskt. det konstiga i situationen är att jag vet om riskerna som finns men agerar tvärtemot vad man borde göra. living on the edge skulle vissa säga men jag anser bara mig själv vara dum. jag vet om det, men jag antar att det är något som fattas. att det är några frågor som jag bara måste ha svar på, som jag inte kan släppa. för nej, jag är inte så stark som jag påstår mig vara. inte under några som helst omständigheter. men om jag får gissa kommer jag inte kunna släppa dessa tankarna förräns jag får dem svaren jag söker. kanske jag redan fått dem men ignorerar dem, kanske jag söker svar som jag aldrig kommer få. oavsett känns det som att jag inte riktigt insett(eller vill inse) att det är otroligt dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela