Sofie.

hejdå after work

Publicerad 2012-09-29 10:48:49 i Allmänt,

Igår var min sista dag på Arkivator innan resan, det firade vi med after work på telecom. Jag fick AUD och lite annat kul av mina kära kollegor och insåg ganska tidigt på kvällen att jag kommer sakna dem! Hade en superrolig kväll med mycket skratt och god mat. Tog det väldigt lugnt dock så jag mår kanon idag.
Pappa väckte mig 08:30 och tog med mig till tippen, nu blir det ett träningspass hemma i vardagsrummet och sen får jag träffa Jessica någon gång under dagen. Allt som allt en riktigt bra dag :)
 
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-10-04 00:57:12

Bra kämpat på tippen....

Svar: detsamma papi!
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela