Sofie.

lycka!

Publicerad 2012-09-06 10:36:36 i Allmänt,

solen sken i morse när jag gick till jobbet vilket resulterar i att dagen börjar otroligt bra trots att jag försov mig. nästa bra sak med idag är att jag och Frida landar i Australien om exakt sex veckor. Ska bli så skönt att komma bort lite och bara "vara". Kommer sakna dem som ligger närmast hjärtat här hemma såklart, men detta är viktigt för mig och jag skall se till att göra det bästa av det. Jag och Frida då såklart som kommer vara min trogna reskamrat och vän.
 
Idag har även jag och Sannisen som befinner sig på tok för långt bort från mig bokat in skypedejt, vill höra allt om hur det är därborta. Det är konstigt hur livet tar oss till olika delar av världen men ändå kan man om man kämpar lite hålla daglig kontakt. Vi tackar den människa som kom på detta smarta fenomen med en applåd. TACK!
 

Hello Sydney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela