Sofie.

2 December 2013

Publicerad 2013-12-02 09:37:00 i Allmänt,

Vi har passerat gränsen och gått in i december, Efter en helg som innehållit allt och vad allt innebär och varit helt sjukt bra är jag nu tillbaka på jobbet. tackar persie för en otrolig helg och ser fram emot nästa gång när det nu blir! vaknade i morse och i vanlig ordning kollade jag min facebook och ser till min glada förvåning att Sarah kommer hem i helgen och stannar i tre veckor och numera är ett besök på jul på liseberg med henne på schemat. min fina Sarah!! äntligen får jag träffa henne igen. lycka deluxe! 
 
ikväll är det absolut på tiden att jag fixar matlådor till familjen. har inte gjort det på en vecka nu och tar på mig det både en och två gånger denna veckan om det så faller sig. blir sedan plockning på mitt rum och en lugn kväll. idag skickas min ansökan in till universitetet i Sydney också. nu finns det inget mer jag kan göra och känslan av maktlöshet infaller sig! men det är okej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela