Sofie.

fun weekend coming up!!

Publicerad 2013-03-21 15:30:41 i Allmänt,

or not! ska denna helg göra sammanlagt 28h på jobbet. förhoppningsvis får jag söndag kväll ledigt, hoppet är ju det sista som lämnar människan. annars är det bara att bita i det sura äpplet och tänka framåt på pengarna jag får på tisdag. wiiie. alltid lika kuligt. however, nästa vecka ska jag ta ledigt på fredagen då alla mina tjejer är lediga eftersom sven's är stängt och fira påsk med dem. känns konstigt att fira högtider på andra sidan jorden samtidigt som det alltid är lite spännande hur man löser det för att få det så svenskt som möjligt. foton kommer på spektaklet framöver det måste ju trots allt upplevas först. 
 
för några dagar sedan så bestämde vi att vi på lördag 06:45(ja på morgonen) skall infinna oss på en av de 700(nu ljuger jag förmodligen) irländska pubarna i denna storstad och kolla på Sverige-Irland. är läggdags för lilla mig för längesen nu, hör av mig när jag hör av mig! 
 
hoppas alla därhemma får en underbar helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela