Sofie.

19 November 2013

Publicerad 2013-11-19 09:45:16 i Allmänt,

Jag är inte rädd längre.. är inte rädd för att göra det jag vill. Är inte rädd för vad folk ska tycka. Är väldigt stolt över mig själv att jag kommit så långt under ett år som jag faktiskt har. Har gått vidare från det mesta som jag tidigare har ältat och mått dåligt utav och kommit ur det som en starkare människa. Jaha tänker ni nu, what doesn't kill you makes you stronger det vet väl alla? Detta är absolut sant men det är inte det man tänker när man mår som sämst. Jag är helt övertygad om att jag en dag kommer se tillbaka på de senaste åren i mitt liv och känna mig nöjd. Nöjd för att jag tog de besluten jag tog och nöjd för att jag gjorde det jag ville i slutändan. 
 
Allting handlar egentligen om att lista ut vad min vill. Hela livet skulle jag vilja säga..Små saker, stora saker, roliga saker och tråkiga saker som allting ska balanseras i denna stora skål som vi kallar livet. Lite för mycket av något och man kan se sig själv glida över kanten. Balans...? Jag försöker inte säga att det måste hända tråkiga, jobbiga och deprimerande saker men jag tror fallet blir hårdare om man inte har en dipp emellanåt. Även de som har allt är deprimerade från en stund till en annan. 
 
Ska jag vara ärlig så tror jag det är viktigast att man ser till att göra det man vill och umgås med personer som stöttar en och pushar en istället för personer som gör det motsatta, det mår ingen bara av. Iallafall inte jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela