Sofie.

8 november 2013

Publicerad 2013-11-08 20:49:52 i Allmänt,

är nu hemkommen från göteborg och om det mot all förmodan är någon som funderar på att studera i australien i framtiden på egen hand rekommenderar jag study abroad varmt! dem gav mig svar på alla frågor jag hade och jag åkte därifrån med nytt hopp om det jag vill göra. det är fortfarande många faktorer som spelar in och därför kan jag inte säga att jag åker i februari men om allt klaffar som det ska så kan jag faktiskt det tro det eller ej och det vore ju ett riktigt drömscenario. 
 
i övrigt så är jag supertrött nu precis som man är när en stress man haft inom sig på något sätt släpper och det är nog snart läggdags för mig. men först dusch och filmmys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela