Sofie.

filmkväll!

Publicerad 2013-03-01 10:20:05 i Allmänt,

Sitter i min ensamhet hemma i soffan då jag inte behövde jobba idag.. kollar på någon knepig film och snart ska börjar ocean's eleven vilket alltid är trevligt. Alla andra jobbar så jag har städat, tvättat och ätit mat. Väl behövd ensamtid för min del. Är inte alltid man får det vilket inte för något det heller men ibland så behöver man bara vara med sig själv en stund. Vädret här är alltid skit nuförtiden och på gräns till åska så har ständig huvudvärk. Men det går väl över så småningom. Är alltid bra att spendera lite ensamtid med sina tankar och fundera lite, det leder just nu inte till så mycket men det tar sig väl. Nu dags att hänga tvätten och ta en dusch innan klockan slår halv. 
 
Imorgon har vi hejdåfest för Erika som åker tillbaka till Sverige och idag sa jag hejdå till ännu en flatmate som flyttade ut. Livet går vidare för samtliga och det får mig att inse att det kommer göra det även för mig. Trots att jag inte riktigt vet vad jag ska göra så är jag ganska nöjd med det jag gjort hittills. 
 
Hoppas ni får en fin fredag hemma i Sverige. Jag saknar er och älskar er alla så otroligt mycket. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-01 19:39:16

Love you <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela