Sofie.

planer framöver

Publicerad 2013-03-21 01:19:24 i Allmänt,

mina planer har ändrats väldigt mycket. jag har som människa ändrats väldigt mycket. eller snarare blivit mig själv igen. hur mycket jag än saknar er därhemma så kommer jag inte att komma hem inom en snar framtid. jag kommer att komma hem ca tre veckor runt oktober och sen åka tillbaka hit igen för ett andra år. varför? jag tror att jag har vetat om detta sen jag lämnade Sverige men kanske inte riktigt vågat ta beslutet. det är inte det enklaste att lämna familj och vänner bakom sig för att upptäcka något nytt. samtidigt som jag känner att det är ett egoistiskt val så måste jag någon gång börja sätta mig själv i första hand och göra det som jag vet är bäst för mig. det tog mig tid att inse att det är jag som bestämmer vad som är bäst för mig och ingen annan. därför har jag nu gjort detta valet. som sagt så kommer jag komma hem emellan allting och krama och pussa på er allihopa tills ni tröttnar på mig. tack för allt stöd jag fått, jag är lyckligt lottad som har er i mitt liv! 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-03-21 06:09:55

Mår du bra, mår vi bra! Älskar dig min fina unge och längtar massor efter de där kramarna!

Postat av: Sanna björnberg

Publicerad 2013-03-21 07:42:56

Fina Sofie! Det enda vi vill är att du ska vara lycklig, är Australien stället där du kan bli det, så önskar jag dig all lycka! Ta hand om dig och jag längtar så tills man får krama dig igen! Skype snart!! :D

Svar: Du är så fin Sannisen, saknar dig massor. skype snart for sure!!
Sofie

Postat av: Klara

Publicerad 2013-03-23 00:45:37

U go girl!!!! <3

Svar: love uuu!! <3
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela