Sofie.

Stress!

Publicerad 2012-08-30 14:59:25 i Allmänt,

Stress är något som påverkar mig på alla sätt. Jag mår psykiskt dålig, blir stirrig, blir trött, orkar inget osv. Jag har jättesvårt för att leva efter att ingenting går snabbare än vad det faktiskt gör och att saker och ting får lov att ta sin tid. Min nya stress i livet är resan till Australien, som sagt tidigare är jag ett kontrollfreak och detta har jag ingen kontroll över. Missförstå mig inte, jag ser fram emot denna resa så grymt mycket och är jättetaggad på att åka men allt som ska fixas innan, pengar som ska sparas, saker som ska köpas in osv. den största stressen är som vanligt pengar. Jag inser att jag inte sparat tillräckligt bra, jag hade kunnat ha 10000:- mer på kontot men det har jag inte. Äh, jag vet inte ens hur jag ska få ihop detta till ett någorlunda bra inlägg så jag slutar här.
 
till något roligare, träning idag! Best of Bodyjam med Jill och Elina! Träning när den är som bäst. have a nice day!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela