Sofie.

walk the line

Publicerad 2012-08-27 11:23:27 i Allmänt,

Igår hade jag mysdag med familjen på pappas sida. Vi spenderade dagen i Sveriges metropol Vartofta och kollade på fotboll när min syster spelade. När jag kom hem gick jag raka vägen ut genom dörren för en promenad men hann inte gå längre än 30min innan det började regna. Umgicks med Carolin lite och sen blev det filmsöndag a la Sofie med pistagenötter och iskallt vatten.
 
Det var en sånn dag som behövdes igår. Efter en jättetrevlig avskedsfest hos Rabe för henne och Rebecka inför deras resa som de ska ge sig ut på var det allt man orkade med.
 
Denna vecka har jag satt upp mål för mig själv som jag bara ska klara av. Men det är inga omöjliga mål så det kommer jag klara galant.
 
Idag saknar jag min mamma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela