Sofie.

bästa dagen på länge!

Publicerad 2012-12-05 05:06:14 i Allmänt,

Igår efter jobbet hade jag fått sms av Melissa. Hon undrade om jag ville följa med på bio. egentligen orkade jag inte men insåg efter någon minut att en spontanbio är väl alltid trevligt. Det blev filmen ARGO, den var helt okej och jag gillar verklighetsbaserade filmer så det var lyckat. anledningen till att detta är en så bra dag är för att jag fått sova till 10:00, spendera fyra timmar vid stranden och inte börjar jobba förräns 19 ikväll och då på det jobbet där jag tycker det är roligast personal att jobba med. Samtidigt så insåg jag att jag varken jobbar fredag eller lördag kväll och förhoppningsvis har iallafall en dag ledig i helgen och bara det gör att jag vill hoppa av lycka. Tänk att så lite kan göra en så glad. Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela