Sofie.

det här med vardag

Publicerad 2012-12-13 05:56:48 i Allmänt,

självklart så finns det både upp och nedgångar vart man än är. jag har precis råkat ut för en nedförsbacke här borta. det är tungt att ta sig upp igen men har bestämt mig för vilken väg jag ska ta. det är lätt att säga att pengar inte är allt men här där man lever vecka för vecka med lönerna så är det tyvärr det ibland. istället för att lägga mer energi på det som har varit och det som kunde ha varit ska jag nu blicka framåt mot alla saker som kommer hända. bla. så har vi en resa till Melbourne inplanerad tillsammans med majkii och hans två kompisar när dem kommer hit. min kusin kommer i januari vilket lika gärna skulle kunna vara imorgon och inte nog med att jag har världens skönaste kollegor så har jag också världens bästa reskompis som står ut med mig. lite jobbsök på ingång nu. vore skönt med ett nannyjobb eller liknande en eller två dagar i veckan för lite extra cash och för säkerhetsskull och sen ska jag kila till jobbet ikväll. i miss u and i love u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela