Sofie.

hola!

Publicerad 2012-12-10 04:00:40 i Allmänt,

har slutat på ett av mina jobb nu. att bli kallas värdelös och få höra från sin chef att han önskar att han anställt någon annan är inget roligt alls. han sitter dock inne på 800 dollar som är mina som han inte tänker ge mig förräns han hittar min ersättare. men det bör väl inte bli några problem eftersom han sa att han hade 20 andra att välja mellan. lycka till säger jag till honom. om inte annat så har han inte rent mjöl i påsen så får väl gå till polisen om jag inte får mina pengar. jobbigt för honom!! 
 
jobbar på mitt andra jobb som jag verkligen gillar ikväll och sen lär jag väl komma hem till en fest i huset då det är hejdåmiddag för en tjej som lämnar lägenheten på onsdag. 
 
annars laddar jag och Frida för en jobbvecka och en utgång ala oss på fredag. äntligen känner jag mig som en riktig reskompis igen. 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela