Sofie.

are you with a customeeeeeer?

Publicerad 2012-11-11 12:12:38 i Allmänt,

uppsagd från förra jobbet numera. Avslutade med en afterwork utan dess like i fredags och vid ett snubblade jag och Frida in i en taxi och hem till Bondi. Tack gode gud att taxi är billigt i detta land.Vi hade kul iallafall. 
 
I fredags fick vi också ett sms av en restaurang i Coogee som ligger nära Bondi. En av oss kunde komma skrev han. Så vi fick snällt lotta och Frida vann lotten, är glad för hennes skull men det är tråkigt för mig som nu sitter arbetslös. Imorgon blir det en heldag med jobbsök för mig och sen ett par timmar på stranden. Annars... JO just det. Vi ska kolla på en lägenhet här i bondi imorgon också.. wiiie! den verkar bra så jag hoppas på lite tur nu. 
 
Jag har dessutom fått mig en liten syster på hemmaplan. Sötunge!! 
 
Livet i Australien är fortfarande helt underbart trots allt. Jag vill aldrig åka hem härifrån som jag känner nu. Iallafall inte för evigt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela