Sofie.

21/9 2012

Publicerad 2012-09-21 10:09:11 i Allmänt,

Det är fredag och torsdagen kunde in slutat på ett bättre sätt igår. Det med att det var en skitdag buhu livet suger det kan vi stryka för på kvällen fick jag träffa mina fina vänner Matilda och Rebecca som utan tvekan lös upp min tillvaro en helt vanlig torsdagskväll. Idag kommer mammas bror med familj och det blir familjehäng ala Reimers vilket innebär en hel del alkohol, lite god mat, och mycket trevligt umgänge. Och imorgon får jag förhoppningsvis träffa både Carolin och Fanny och det är inte varje dag detta händer. Slutsats; Jag har lärt mig att uppskatta det som uppskattas tillbaka.
 
Om du skulle dö imorgon, skulle du vara nöjd med de valen du gjorde idag?
 
tänkvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela