Sofie.

lite tankar

Publicerad 2012-09-13 10:14:12 i Allmänt,

Häromdagen kanske snarare häromveckan så insåg jag att jag måste börja ta allting med ro. Bli mer säker på att det jag gör är rätt och kanske rentav tänka tre gånger innan jag säger eller gör något. Jag brottas med en grej just nu som jag egentligen inte borde brottas med. Där slängde jag det i papperskorgen. Det finns vissa saker som man inte kan påverka, vissa saker som man inte ska kämpa så hårt för att försöka påverka och vissa saker som man ska strunta i helt och hållet. Jag tänker för mycket och därför missar jag ibland att leva för dagen. Tänka ska man givetvis göra men inte alla de timmar man spenderar vaken per dygn. Det är bättre att låta saker ske i den ordning de sker.
 
På lördag ska vi på släktträff på mammas sida. Alla är samlade(håller tummarna för att mami blir frisk) för första gången på ett ganska bra tag. Då ska vi ut till mosters stuga(hus) någonstans dit jag aldrig kommer ihåg namnet och äta gott och umgås allihopa. Det kommer bli jättemysigt på alla sätt och vis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela