Sofie.

2013 nytt år nya möjligheter?

Publicerad 2013-01-02 01:41:13 i Allmänt,

Hade en fantastisk nyårsafton i ett hus i Dover Heights med utsikt över bron och fyrverkerierna och vilka fyrverkerier sen! Helt sjukt..och för att inte tala om huset!! Första dagen på 2013 spenderade jag på jobbet, bokstavligt talat hela dagen från 12pm-11.40pm. Det var det värsta jag gjort i mitt liv, stressigt konstant i iallafall 10 timmar. Ikväll blir det jobb igen och sen AW öl med kollegorna och kanske Fridisen. 
 
Om jag har några nyårslöften? hmm.. nej, det har jag väl egentligen inte. Jo, jag ska komma hem till Falköping, och sen ska jag flytta därifrån igen. Bara för att jag kan!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela