Sofie.

filmtaaajm!

Publicerad 2013-01-13 16:04:00 i Allmänt,

Häromdagen när vi förfestade kom coyote ugly låten can't fight the moonlight på tvn. Båda blev bra sugna på att se filmen igen och när vi inte behöver gå upp på mornarna så varför inte göra det kl 2 en söndagsnatt som denna? Hade den bästa kvällen på länge på jobbet ikväll. skrattade så jag hade ont i magen med mina kollegor. Är så otroligt lyckligt lottad som har så fina och bra kollegor!!!! Imorgon lyfter våra kära mot Sydney och på onsdag är dem här!? Det gör mig inte mindre lycklig utan mer hopp och studs lycklig som ett barn ungefär. Imorgon lovar jag lite bilder och lite roligare uppdatering men först städa rummet inför veckans besök, inte ens det känns tråkigt med tanke på anledningen till att vi gör det. 
 
Puss på livet och allt i vanlig ordning nuförtiden.. 
 
Mvh
En Oförskämt Lycklig Tjej! 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-01-13 21:29:07

Härligt att du är så lycklig nu :)

Svar: tack fina du! <3
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela