Sofie.

fruktansvärt

Publicerad 2013-01-17 03:39:41 i Allmänt,

fruktansvärt dålig uppdatering, fruktansvärt bra senaste dagar och fruktansvärt mycket jobb.. okej den sista var en överdrift. Jobbar inte fruktansvärt mycket men iallafall ett kortpass om dagen förutom tisdag denna veckan. Okej, lets see. Senaste dagarna;
Måndag var jag på jobbet och sedan kom jag hem till en fest i vardagsrummet fick en öl i handen och satt där i ett par timmar innan jag gick och la mig. 
Tisdag gjorde vi egentligen ingenting på dagen om jag inte minns fel joo jag var i Edgecliff med Tom och skulle fixa det sista med RSA grejen men vi fick boka en tid och ska åka om en halvtimme igen idag. På kvällen jobbade Frida så jag åkte till Randwick och till Erikas pojkväns hus och firade hans födelsedag lite smått. Mycket trevlig kväll med trevliga människor och tillslut fick jag skjuts hem och somnade runt fyra som alla andra nätter. 
I onsdags vaknade vi av ett kryptiskt meddelande från Majk då han sa att dem skulle lyfta från Melbourne klockan 10, nör vi kom till flygplatsen i Sydney så var bara Antonia och Alexandra där. Vi fick tag på killarna och det visade sig att dem redan irrade runt nere i bondi. När vi tillslut kom till hostlet med Antonia och Alexandra dök dom upp. Jag är så otroligt glad att dem är här och Frida ser ut som den lyckligaste människan på jorden med sin Mikael vilket bara gör mig ännu lyckligare. 
 
Dags för mig att kila till Edgecliff, ikväll blir det jobb och sen får vi se vad kvällen erbjuder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela