Sofie.

lycka!

Publicerad 2013-01-09 15:07:51 i Allmänt,

Vaknade upp i morse och hettan från gårdagen var som(nästan bokstavligt talat) bortblåst. Det har om jag ska vara ärlig varit skitväder idag men jag föredrar det framför gårdagens väder varje dag. Vi drog ut och åt lunch på Papa Giovanno och sedan tog vi oss hemåt och kikade glee. Frida drog till jobbet och jag joinade Andrea och Luca(två av våra italienska män) i tv-soffan en timme innan även jag begav mig till jobbet. När jag kom hem låg Frida i sängen och kollade på Gossip Girl och jag drog mig mot tv-soffan ännu en gång. 
 
Då Frida kommit ut och jag kollade upp i taket ser jag till min stora förfäran en kackerlacka. Det är det negativa med värmen.. dem dyker upp överallt alla tider på dygnet. Tio minuter senare kollar jag upp och den är borta för att fem minuter senare uppleva skräcken då den flyger förbi mitt huvud och attackerar sig själv i spegeln. Detta resulterade i två tjejer som sprang in och gömde sig på sitt rum och numera är redo för sängen. Imorgon är vi lediga båda två och ska köra på utgång. En helt vanlig torsdag bara för att vi kan helt enkelt. Innan dess hoppas vi på att molnen håller sig borta så vi kan gå till stranden samt att det är dags att handla hem lite mat. Jag tänker mig ingredienser till pannkakor..!! 
 
Tills nästa gång(vilket förmodligen blir imorgon) ta hand om er peeps! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela