Sofie.

måndag 7/1 2013

Publicerad 2013-01-07 01:54:53 i Allmänt,

Måndag igen, tiden går galet fort härborta. Igår gjorde vi en halvtimmes övertid på jobbet igen. Det plockar på med timmar vilket är superbra. Har man jobbat till 23 kan man lika gärna jobba till 23.30 spelar ingen större roll.. Ikväll börjar jag 6.30 vilket är sista starttiden på skiften som innehåller matrast och gratis mat är aldrig fel. Annars har jag tänkt att jag ska laga mat till Fridisen idag om hon inte har andra planer. Köttbullar, pasta och IKEAs gräddsås. Det är dem små sakerna i vardagen som piggar upp. Då jag brände sönder min stackars kropp när jag ännu en gång underskattade solen i förrgår så håller jag mig utom räckhåll för den i ett par dagar. Men imorgon ska det bli 43 grader och då finns det inget annat alternativ än att gå ner och spendera dagen på stranden(mestadels i vattnet).  
 
En vecka tills min fina kusin lyfter från Sverige och 9 dagar(våran tid) tills hon är här hos oss. Jag älskar att träffa nya människor men att få se en från familjen känns bara overkligt och jävligt bra. Min älskade kusin. Can't wait!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela