Sofie.

allt som allt en bra påskhelg!

Publicerad 2013-03-31 16:00:24 i Allmänt,

efter att jag jobbat i torsdags så var det hem och bums i säng eftersom jag dagen efter arrangerade påskfrukost tidigt som satan hemma hos oss. det blev kanonmysigt och efter detta spenderade jag, antonia och frida några timmar i sängen innan antonia gick hem till sitt. jag kilade ner till jobbet och hämtade mitt vin och efter en timme med musiken i öronen nere vid stranden så mötte jag upp boaz på en kaffe. efter detta åkte vi en sväng till tamarama och kikade på utsikten innan jag var tvungen att bege mig hemåt för att göra mig i ordning inför kvällen. vi åkte in till stan och hem till stephanie på lite förfest som slutligen blev det enda stoppet för kvällen förutom donken och sen var det dags att ta sig hemåt. mycket trevlig kväll! 
 
påskafton jobbade jag 12-5 och sedan kom jag hem till ett tomt hus då mina kära vänner hade jobb på schemat. vid 12 kom boaz förbi och vi drog oss ner på stan för ett par öl. var hemma runt fyra och somnade som en stock. idag har jag precis som igår jobbat och nu ska jag och fridisen kolla på ett avsnitt glee innan det är sovdags. 
 
som sagt allt som allt en bra påskhelg. 
 
GLAD PÅSK på er därhemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela