Sofie.

?

Publicerad 2013-03-12 04:36:25 i Allmänt,

ibland händer det saker som man inte kan styra över. ibland är man så inblandad i saker runtomkring sig att man har svårt för att ta avstånd. ibland finns det inga möjligheter att ta avstånd. mer än sällan har jag själv satt mig i sådana situationer. det tar tid innan man faktiskt vågar släppa taget och starta sitt eget liv på riktigt. varje gång detta händer så sätter man andra personer i kläm. personer som man egentligen bryr sig om men inte riktigt har tid för då själva umgänget känns mer som en börda, när man är med fysiskt men hjärnan är någon annanstans. det känns inte som att det ska gå lätt för mig.. jag hoppas att jag en dag inser att allting går lätt och allting är annorlunda, enklare. för det ska ni veta, jag är så fruktansvärt trött på motgångar. 
 
ber om ursäkt för deppigheten men det är helt enkelt en mindre bra dag just idag. 

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2013-03-12 14:50:01

Finns alltid här hos dig gumman ♥

Svar: tack <3
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela