Sofie.

11 November 2013

Publicerad 2013-11-11 09:41:24 i Allmänt,

har haft en helt okej helg faktiskt.. tagit dagen som den kommer och inte stressat mig igenom saker och ting. Igår var det Pennys 1-årsdag och jag var hos papi med mina syskon och släktingar på den sidan. och kämpade med att komma över den bakfylla som lördagens svirande dragit med sig. nästa helg blir lugn, mer ekonomiskt så och hälsosamt för den delen. är nöjd med förra veckan, jobbade hårt, fick saker och ting gjorda och dessutom så tog jag mig tid att tänka och känna efter istället för att undvika det. behövligt! 
 
denna vecka ska jag skicka in ansökning till universitet i sydney. håller alla tummar och tår jag har för att allt ska gå vägen nu. idag kommer min bror och syster hem en sväng. blir mysig familjekväll ikväll och sen skype runt 22.00. kalasbra med andra ord! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela