Sofie.

20 November 2013

Publicerad 2013-11-20 09:29:09 i Allmänt,

Pratade med Sarah i Australien en sväng nu på frukostrasten. Om allt går vägen kommer vi studera på samma uni i Australien men helt olika saker. Sarah är en tjej som jag träffade i juni då hon började jobba på samma jobb som jag. Det tog inte lång tid innan hon blev den storasyster jag aldrig haft. En otroligt bra människa på alla sätt och vis och hon var en stor del till att min vistelse mina sista månader i Australien blev så bra. Fina fina fina Sarah, jag saknar dig så jag spricker. 
 
För övrigt är det en väldigt backig berg- och dalbana just nu. Det går i intervaller upp och ner och sen upp igen. story of my life!! haha! men det är ok för jag vet anledningen till det. i eftermiddag ska jag tvinga min mamma att börja på våran 30 days squatchallenge(blir väl förmodligen så att mamma läser detta och får tvinga mig istället haha). Vi skulle gjort detta i måndags men det blir liksom inte av.. Blir nog en springtur på det också om jag hinner det efter städningen. Måste städa idag då jag ska till fridisen imorgon och träffa henne och förhoppningsvis ida. myskväll!
 
between where I am and where I want to be - min bästa spellista på spotify just nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela