Sofie.

25 November 2013

Publicerad 2013-11-25 13:12:48 i Allmänt,

Har en konstig känsla i magen idag. Ingen dålig känsla på något sätt men något som jag inte kan sätta fingret på, något som jag inte känt på länge. Den kommer över mig med jämna mellanrum jag förknippar den med perioden då jag inser att allting kommer lösa sig. Eller kanske mer perioden som jag börjar tro på att det kommer göra det. Jag vet precis som alla andra att detta är fallet men ibland måste man få lite tid att tänka igenom saker innan man inser det. Eller kanske lite tid att inte tänka utan göra annat. Jag är fortfarande mitt emellan där jag är och där jag vill vara men jag har det väldigt bra här. Med min familj, mina vänner och mitt jobb. Väldigt bra! 
 
Sitter med en stor kopp kaffe på jobbet och myser och nu är det dags att fortsätta med det jag gjorde innan lunchen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela