Sofie.

27 November 2013

Publicerad 2013-11-27 12:51:00 i Allmänt,

Ännu en dag på jobbet har nått sin mittpunkt och nu är det bara två jobbdagar sammanlagt kvar tills jag är på väg ner till Malmö. Har en kanonhelg att se fram emot och nu sitter jag med musiken i öronen och gör samma sak om och om igen vilket ger mig på tok för mycket tid att tänka. Har helt och hållet fastnat för bandet imagine dragons och dem har smugit sig in på min lista av konserter jag vill gå på. Demons är den nya låten och trots att den låter lite deppig är texten i den sjukt fin. I eftermiddag ska jag träffa Idisen! wiiie, supermysigt. Sen blir det matlådelagande och skypedejt. 
 
Your eyes, they shine so bright
I wanna save that light
I can't escape this now
Unless you show me how

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela