Sofie.

29 November 2013

Publicerad 2013-11-29 16:04:00 i Allmänt,

Idag åker jag till Malmö och får träffa Jessica igen efter på tok för lång tid! En hel helg iväg och med huvudet på annat håll än var det varit sen jag kom hem. kunde inte komma lägligare! Ikväll ska vi på bio och se hunger games- catching fire. inte så lite taggad på detta! såg den första med Frida strax efter vi kommit fram till Australien och sen igen med Bosse precis innan jag åkte hem. läste även böckerna i australien så jag är bra uppdaterad om vad som händer. och imorgon blir det utgång såklart. har en kanonhelg framför mig med andra ord! 
 
annars så har jag inte så mycket mer att dela med mig av idag. är ganska tom på både tankar och känslor faktiskt. men det är väl sånt som händer antar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela