Sofie.

höst!

Publicerad 2012-08-31 07:34:45 i Allmänt,

Det finns tre anledningar till att jag idag bestämt officiellt att det är höst. Jag är täppt i näsan, jag visste inte om det var morgon eller natt när jag gick upp i morse samt att det var svinkallt och skinnjackan var det absolut sämsta valet när jag gick till jobbet. Jag älskar hösten, den är mysig, den är fin och den trycker bort den iskalla vintern lite längre. Därför är jag också ganska glad att jag kom fram till detta på väg till jobbet, den inte så somriga sommaren är över och nu välkomnar vi den höstiga hösten med öppna armar. välkommen!!
 
Annars har jag lyckats åstadkomma träningsvärken från helvetet som gör att det tar tio minuter att ta på sig jackan och skjorta är det enda alternativet då sträcka armarna över huvudet är en omöjlighet. Jag hatar det så mycket att jag älskar det. Vidare så är det matfestivalen som gäller ikväll med en bunt fina tjejer, nyktert då jag ska lyckas ta mig ut på en springtur imorgon. för imorgon blir det allt annat än nyktert, då är det kräftskiva och Hanna besöker storstaden Falköping. Kan bli en mycket trevlig helg med många trevliga stunder.
 
Idag ger jag livet 5/5 guldstjärnor, för det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela