Sofie.

när hemma är 2000 mil för långt bort.

Publicerad 2012-12-19 03:33:53 i Allmänt,

skypade med mina släktingar på mammas sida i söndags då dem firade jul. det gick bra tills slutet när jag totalt bröt ihop. jag insåg för första gången här hur mycket jag verkligen saknar att ha mina nära och kära på bilavstånd eller gångavstånd. 
 
igår var vi på modevisning i the rocks. det följdes av fest i en lägenhet som jämfört med våran var rena paradiset. vi var hemma relativt tidigt ändå och idag är det inget strandväder whatsoever men ska nog möta upp min kollega sophie på en frozen youghurt och lite cathing up om en timmer eller två när hon slutar jobbet. 
 
ikväll är det dags för oss båda att jobba och förhoppningsvis har jag fått några fler tider i veckan. cross my fingers!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela