Sofie.

lite väl negativ kanske

Publicerad 2012-11-27 05:10:48 i Allmänt,

kan möjligtvis vara så att jag var lite väl negativ i mitt förra inlägg. jag känner mig som världens tråkigaste person men vem är jag att klaga egentligen? min mamma säger alltid; det löser sig Sofie det gör det alltid. och jag har inte ens ett problem egentligen så det klart att det kommer lösa sig. det är inte hela världen att jobba ett par helger och vem säger att jag inte kan göra saker ändå? Lite sömbrist har ingen dött av. Min kloka och saknade vän Jessica har ett citat på sin facebook som lyder; You can't live a positive life with a negative mind. Och hur rätt är inte det? 
 
Härmed slår jag mig själv på fingrarna och tar tag i mig själv. Faktum är att jag ju faktiskt har världen framför mina fötter och att bara jag kan avgöra vad jag ska göra med mitt liv och hur jag ska göra det. Med det sagt är mina planer för kvällen att ta en powerwalk med min underbara musik i öronen, städa mitt och Fridas rum, ta en långdusch och sen bara njuta av lite egentid. 
 
Kan vara så att hemlängtan har slagit mig lite. Men det är ju inte så konstigt det heller. 
Stay positive and I will do the same. Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela