Sofie.

nöjd

Publicerad 2012-11-24 07:12:34 i Allmänt,

har fått ett till jobb så nu verkar det lösa sig ekonomiskt även på denna sidan jorden. jobbade första dagen igår mellan 8-16.30 och idag mellan 7-14 men eftersom det så faller sig att jag har två jobb så laddar jag nu för att gå på mitt pass på det andra jobbet 19-23 och sen hem och sova och imorgon börja 8 och förmodligen inte sluta förräns 5. hade det inte varit för att sommaren helt plötsligt bestämt sig för att dyka upp härborta så hade jag inte haft något emot det. å andra sidan är det ju bara början på den så jag ska nog få mig ett par soldagar jag också.
 
även fast det kanske inte låter som att jag är så jätteuppåt till min situation härnere så är jag faktiskt mycket tillfredsställd med min tillvaro fortfarande. jag vill som sagt stanna här borta och vet vad som krävs för att jag ska göra det. tydligen får vi nya flatmates om en vecka och det är ju alltid spännande och se vad det blir för filurer denna gången. 
 
take good care and I'll speak to you soon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela