Sofie.

2,5 vecka!

Publicerad 2012-09-25 16:51:10 i Allmänt,

Från och med idag och 2,5 vecka framåt så ska jag köra stenhårt på min träning. Jag har lagt upp ett schema för hur jag ska göra och det skall följas till punkt och pricka. Dessutom skall skräpet jag stoppar i mig minska ordentligt. Jag har lite drygt tre veckor tills jag åker och då ska jag ha jobbat upp ett träningstempo som jag skall hålla även i Australien. Alla kan bara man vill och det skall jag bevisa. Det är ingen solsemester jag åker på, okejdå lite solsemester men det innebär inte att jag ska se ut som en säl när jag kommer hem. Idag blir det 5km i elljusspåren med pappa och innan det ett styrkeset på vardagsrumsgolvet ala Sofie. Wish Me Luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela