Sofie.

helg heLG HELG!!!

Publicerad 2012-09-07 11:52:57 i Allmänt,

För några dagar sedan fyllde min reskamrat och vän år och idag ska vi fira henne lite i efterskott med lite vin och en fredagsutgång. imorgon blir det en lugn dag med fixande av matlådor, filmkväll och tidigt sänggång. Det är ungefär det som händer mig denna helgen, det känns bra. En relativt lugn helg utan massa saker som är bestämda. Det mesta är flexibelt och kan ändras om och med andra ord kan jag slappna av lite. Denna vecka har varit på tok för hektisk för lilla mig och jag ser ingen förändring i detta förräns jag åker iväg. Men det är ju snart så jag antar att man kan stå ut ett tag till.
 
If your heart is always searching can you ever find a home?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela