Sofie.

the scientist

Publicerad 2012-09-18 10:17:00 i Allmänt,

dagens stora plus; Bodypump release, tända ljus och fleecetröja på jobbet, försov mig inte, om exakt en månad står jag på australiensisk mark
 
dagens minus; Vem bryr sig? det finns inga minus om man inte skapar dem själv. it's as simple as that
 
Men lite ledsen är jag trots allt, jag kommer inte hinna träffa Hanna och Tove mer innan Australien. Vilket innebär att det dröjer en mindre evighet tills jag får träffa dem igen. I och med detta så börjar det komma ikapp mig att jag faktiskt åker jätte jätte snart. jag är helt galet förväntansfull och lycklig och rörig och nervös.
 
En månad.. en liten stackars månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela