Sofie.

tunga steg

Publicerad 2012-09-10 07:33:57 i Allmänt,

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. känner mig för en gångs skull ganska tom på tankar. det är skönt men ovant, allt är urblåst på något konstigt vis men jag klagar inte. det var tunga steg till jobbet idag, inte för att det kändes jobbigt på något vis utan för att jag har träningsvärken från helvetet i mina ben. Jag och mamma drog nämligen runt varandra på burma igår innan vår otroligt goda söndagslunch. det känns i benen idag men egentligen gör det inget. det är bara skönt att veta att det ger något.
 
sååå. ny vecka, nya möjligheter. för er få som just nu kan läsa min blogg veckan ser ut som följer;
Måndag: jobb, träningsmatch mot Ulricehamn
Tisdag: jobb, 5km runda
Onsdag: jobb, handbollsträning
Torsdag: jobb, vilodaaaaaaag
Fredag: jobb,5km runda, oklart
Lördag: släktträff i mosters stuga med hela klanen, utgång?
Söndag: vilodag.
 
Varierande, jag vet. :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-10 14:12:11

Hallå där, skulle inte vi springa på torsdag????? KRAM!!!

Svar: joo just det.. får ta vilodag idag istället då :)
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela