Sofie.

i'm sorry!

Publicerad 2013-04-29 02:42:43 i Allmänt,

Ännu en gång är jag fruktansvärt ledsen över min dåliga uppdatering. Har inte haft en dator tills för ett par dagar sedan och först nu har jag fått i ordning på den. Idag åkte Fridisen. Vi har haft ett sex månader långt äventyr här i Sydney och jag kommer sakna henne varenda dag. På onsdag får jag en ny rumskompis vid namn nicki. det ska bli kanonkul då han är hur skön som helst! ser jag fram emot. På onsdag lämnar även Antonia och Alex Sydney och om fyra veckor kommer dem tillbaka och jag och Alex ska ge oss ut på farm. Som jag berättat tidigare så kommer jag komma hem på en snabbvisit i oktober och just nu känns det så sjukt långt borta. Har haft sådan fruktansvärd hemlängtan senaste tre-fyra veckorna så det är inte klokt. Är väl medveten om att det inte kommer gå bort men vore ju otroligt skönt om det la sig lite iallafall. 
 
Denna vecka ska jag försöka ta tag i allt som jag skjutit upp. Boka om hembiljett, sköta om bloggen, ta mig ut på promenader, äta ordentligt osv.. allting som liksom kommit i kläm. Dags för mig att börja ta hand om mig själv. 
 
Denna dagen ska jag dock spendera i mitt egna rum med en film och bara mysa. Har nämligen jobbat ihjäl mig senaste dagarna och kommer även göra detta denna veckan. Inte mig emot med tanke på pengarna och att mina närmaste åker men det kan vara skönt med lite avslappning!
 
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela