Sofie.

melbourne, Sydney och allt där emellan.

Publicerad 2013-02-06 01:19:59 i Allmänt,

Min första tanke var att göra ett superlångt inlägg om allt som hänt senaste tiden då jag inte uppdaterat. Men nu har jag så många tankar som flyger omkring i mitt huvud så nu blir det ett djupt inlägg innan jag uppdaterar er om resten. 
 
Jag har förmågan att alltid hamna emellan saker och ting. Om det beror på mig eller inte? Det är olika från gång till gång. Ibland sätter jag mig medvetet i mitten av en situation för att få min åsikt hörd men ibland hamnar jag där utan att det är min avsikt. Dem lägena är det värsta jag vet. Att ta ställning i en fråga som man inte vill ta ställning i för att man blir upptryckt mot en vägg av två sidor är både knepigt och svårt. För första gången när jag hamnat i en sådan position så har jag valt att vända ryggen till och gå. Trots att det egentligen inte är det jag vill så vet jag att det är det bästa jag kan göra och dessutom den enda lösningen den här gången. Och det känns ju alltid bra att ha gjort rätt sak för någon annans skull. 
 
skitsamma, uppdaterar mer senare. 
 
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela