Sofie.

sjunde jobbdagen!

Publicerad 2013-02-10 02:13:45 i Allmänt,

Hola!! 
 
Kan inte ens lova att jag ska fixa det här med inläggen men ska iallafall försöka bättra mig. Idag är sjunde dagen i rad som jag jobbar. Jag börjar om två timmar och gör ett nio timmars pass. Kommer somna skönt efter en film när jag kommit hem. Frida fick en för tidig alla hjärtans dag present av majk så dem två ska bo på hotell ikväll vilket för mig innebär ensam hemma och möjlighet till egentid big time! 
 
I morse när jag vaknade och gick in på facebook hade Johanna lagt upp en bild till mig. 
För er som inte visste det så är detta min lillasyster Penny, jag har aldrig träffat henne men ser otroligt mycket fram emot det när jag kommer hem. Det får mig dessutom att längta hem till min familj. Vissa dagar är helt enkelt värre än andra. 
 
ciao!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-02-10 14:11:00

Vi längtar massor efter dig också! Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela