Sofie.

valmöjligheter

Publicerad 2013-02-24 22:37:39 i Allmänt,

Har försökt så många gånger att samla mina tankar och lyckas skriva ner ett vettigt inlägg men just nu stämmer ingenting. jag har flera olika val inför min framtid och just nu hatar jag att vara 22 år, från Sverige just nu bosatt i Australien. ska jag börja plugga trots att jag inte vet om jag pluggar rätt sak, ska jag åka hem till ett ställe som jag inte trivs på, är det rätt av mig att stanna här när en del av mig så hemskt gärna vill åka hem till alla saknade? allting bara äter upp mig innifrån just nu. jag har skjutit upp mina beslut på tok för länge så nu är jag så nära jag bara kan vara att jag måste ta ett. samtidigt så har jag massor med press hängande över huvudet. utbildning? högskola? sommarjobb? vad ska du göra om du stannar i Australien? Nannyjobb? Försöka har kvar det du har nu? boende? tusen frågor men 990 svar. vad gör man när allting bara rör runt i huvudet and does not make sense at all?
 
som sagt, galet förvirrad tjej härborta i bondi.. men annars mår jag superbra och har det kanon!! :)
 
love to you all! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela