Sofie.

Boating!

Publicerad 2013-01-04 10:44:57 i Allmänt,

Idag har jag och Frida tillsammans med Fridas ex-kollega Luisa haft en heldag vid Queen beach. Jaha tänker ni, det var ju inget ovanligt att dem hängde på stranden... Då kan jag tala om för er att det gjorde vi inte för vi var ute på en lagom stor båt tillsammans med Luisas kompisar. Vet inte om det är nödvändigt med tv i alla rum, två sovrum med egen toalett och allt annat som man kan tänka sig i en simpel etta hemma i Sverige i en båt(?) men det var den bästa och stillsammaste dag jag haft på riktigt länge. Att kunna bada utan att känna botten och verkligen få spendera tid med australiensare istället för bondis trötta backpackers(där jag och Frida är medräknade) var en helt otroligt skön känsla. Från Queen beach hade vi dessutom utsikt över Harbour Bridge, operahuset och Sydney skyline och nej man tröttnar aldrig på den synen. Kort och gott är det en trött men otroligt nöjd tjej som nu har storstädat rummet och ska laga till lite mat innan det är dags för filmmys för mig. Yes, Frida jobbar vilket innebär film och minsta möjliga för mig. 
 
Idag får mitt liv 6/5 guldstjärnor! High five!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela