Sofie.

morgontrött?

Publicerad 2013-01-27 02:58:11 i Allmänt,

vaknade nu, klockan är 12.53 och jag somnade runt halv tre. undra om jag har missat några timmars sömn tidigare i veckan eller bara var utslagen av gårdagens värme. idag ska jag ut och träffa James eftersom han åker hem till england imorgon.. Det är det ledsammaste med detta äventyret, alla som man träffar skiljs man ifrån och även fast man kanske kommer träffa varandra igen hörs alltid den dramatiska meningen; see you never, have a good life. för om man ska vara helt ärlig så lever man i en bubbla härborta. Mina tjejer vet vad mallisbubblan är, den där bubblan som vi hamnat i varje gång vi flugit ner till Mallorca. Vissa gånger känns det som att jag lever i en liknande bubbla härborta och desto djupare jag hamnar desto svårare är det att säga hejdå till människor. Man fäster sig vid nya människor snabbare här. Vet inte om det är pga att vi sitter i samma sits och det är en del av äventyret. Ju mer jag tänker på det så hoppas jag att jag kommer bete mig likadant när jag kommer tillbaka till Sverige och inte bli samma dömande tjej som jag var när jag åkte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela