Sofie.

ojdå!

Publicerad 2013-01-11 15:03:51 i Allmänt,

Var väl inte riktigt meningen att dem skulle vrida och vända på orden jag skrev i dagens FT och Skövde nyheter. Men å andra sidan vet jag inte vad jag väntat mig. Imorgon får vi iallafall 39grader och närmar oss tisdagens värme igen. Redan när jag gick hem från jobbet nu inatt var det otroligt dimmigt ute och kvavt som bara den. Imorgon ska vi oavsett ta oss ner till stranden iallafall. Kan aldrig vara fel att spendera en heldag i vattnet. 
 
Ciao!!

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2013-01-11 23:39:06

va bra det var! :D Får jag lägga ut bilder på texten i falköpings tidning i min bloogg? :D

Svar: Haha! ja jag kan ju inte direkt ta tillbaka det så varsegod :D
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela