Sofie.

people never stop to amaze!

Publicerad 2013-01-05 18:10:09 i Allmänt,

okej, helt ärligt det är något fel på folk. Ikväll har vi varit med om något som man inte ska behöva vara med om. Jag har lärt mig två saker idag...
  1. Gå aldrig emellan folk som slåss
  2. När det kommer till en krissituation och man blir arg så spelar det ingen roll hur mycket man pratar engelska på dagarna för då kommer svenskan fram på nytt. 
Jag kommer inte dra denna långa historian här men idag ilade en rädsla genom min kropp på ett obeskrivligt sätt. Den känslan vill jag aldrig mer behöva uppleva någonsin. Oavsett så mår vi båda två bra under omständigheterna och är hemma i vårt rum och ska försöka få oss lite sömn. 
 
Vissa dagar saknar man Sverige mer än andra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela