Sofie.

upptagen tjej, hej!

Publicerad 2013-01-23 04:19:23 i Allmänt,

Usch vad dålig jag är på att uppdatera och skypa numera. Ända sedan vi fick Sverigebesök så har jag haft fullt upp med att ta igen förlorad tid hela tiden så jag har inte funderat på att blogga ens. anyway! 
 
I helgen är det Australia Day, jag jobbar men blir nog en utgång efter. Efter detta åker vi till Melbourne och ska semestra och kolla på SHM. Hur bra? 
 
Ibland händer det saker som man inte kan förklara och inte kan sätta fingret på. Har otroligt svårt att förstå hur jag kan vara så lycklig men så förvirrad samtidigt. Ska försöka låta bli att tänka lite och bege mig ut i lägenheten för att umgås med Antonia och Alex, hoppas på att få hem min sambo snart också. Har varit sjukt tomt här hemma utan henne!! 

Kommentarer

Postat av: Moster Eva

Publicerad 2013-01-25 08:42:50

Förvirring, kombinerat med lycka är ett bra tillstånd, utan det blir det ingen utveckling.Känn ingen oro!

Svar: Du kanske har rätt :)
Sofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela